REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „OCELIO”
§ 1. Postanowienia ogólne
- Definicje:
- Organizator– OCELIO Sklep Internetowy ocelio.pl
02-952 Warszawa, ul. Wiertnicza 70; info@ocelio.pl
Właściciel sklepu internetowego:
Sawex Foods Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
NIP 951-234-98-80; KRS 0000875133
- „Punkty OCELIO” – punkty rabatowe przyznawane na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, za zakupy dokonywane w Sklepie internetowym, dalej zwane „Punktami”,
- Regulamin – niniejszy regulamin programu lojalnościowego OCELIO
- Uczestnik – osoba, która dokonała rejestracji konta w Sklepie internetowym ocelio.pl i wyraziła zgodę na udział w Programie
- Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem ocelio.pl
- Produkty – produkty dostępne w Sklepie internetowym
- Formularz kontaktowy – udostępniony w Sklepie internetowym formularz służący m.in. Uczestnikom do kontaktu z Organizatorem,
- Panel klienta – dostępny w Sklepie internetowym moduł wskazujący m.in. dane klienta oraz wartość posiadanych Punktów.
- Program rozpoczyna się w dniu 18.06.2021 roku i trwa do odwołania.
- Program organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 2. Zasady udziału w programie lojalnościowym „OCELIO”
- Uczestnik dokonując rejestracji w Sklepie internetowym na zasadach określonych w jego Regulaminie jednocześnie rejestruje się w Programie „OCELIO” prowadzonym przez Organizatora. Uczestnik przystępuje do Programu w momencie zaakceptowania regulaminu Sklepu internetowego.
- Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która skończyła 13 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
- Uczestnik, z chwilą rejestracji w Sklepie internetowym, otrzymuje dostęp do Panelu Klienta, w którym wskazana jest liczba Punktów przysługująca Uczestnikowi.
§ 3. Naliczanie Punktów
- Uczestnicy nabywając Produkty za każde wydane 10 zł otrzymują 10 Punktów.
- Punkty są przydzielane Uczestnikom wyłącznie od ceny kupionych Produktów, z wyłączeniem ewentualnych kosztów przesyłki lub innych kosztów, z wyjątkiem ust. 4 § 3.
- Punkty mogą nie dotyczyć produktów, które w danej chwili objęte są promocją, wyprzedażą, przeceną. Informacja taka zostanie umieszczona w widocznym miejscu na stronie głównej sklepu.
- Dodatkowo Punkty są doliczane jednorazowo za zapisanie się do Newslettera Uczestnik otrzymuje 200 pkt, za jednorazowe wystawienie opinii o produkcie 10 pkt.
- Uzyskane Punkty pozostają ważne przez 24 miesięcy od dnia ich uzyskania. W przypadku utraty ważności przez Punkty, ich łączna liczba zgromadzona przez Uczestnika zostanie pomniejszona o Punkty, które utraciły ważność.
- Uczestnik może otrzymać Punkty wyłącznie poprzez zakupy dokonywane w Sklepie internetowym ocelio.pl .
- Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości otrzymania Punktów w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora. Wówczas informacja o braku naliczania Punktów zostanie zamieszczona przez Organizatora w widocznym miejscu na stronie Sklepu internetowego.
§ 4. Wykorzystywanie Punktów
- Zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na Produkty, po uzyskaniu odpowiedniej ich ilości, zgodnie z przeliczeniem:
- Aby wymienić punkty należy dokonać zakupów za minimum 50 zł.
- Jednorazowo można wymienić max. 1000 pkt (równowartość 50 zł).
- Za każdą jednostkę produktu zakupioną za wykorzystane punkty będzie naliczana symboliczna opłata w wysokości 10 groszy.
- W przypadku dokonania skutecznego i zgodnego z prawem zwrotu Produktu nabytego w Sklepie internetowym za Punkty, wykorzystane Punkty zostaną zwrócone na konta klienta zwracającego Produkt.
- W przypadku zwrotu Produktów nabytych w Sklepie internetowym z wykorzystaniem kodu rabatowego, o którym mowa w ust. 2 powyżej, udzielony i wykorzystany rabat zostanie zwrócony Uczestnikowi zwracającemu towar. W takiej sytuacji Organizator przekaże Uczestnikowi unikalny kod rabatowy o wartości zwróconego Produktu, zgodnej z wartością Produktu z dnia jego nabycia.
§ 5. Reklamacje
- Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnik może zgłaszać do Organizatora na adres e-mail: info@ocelio.pl .
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji Uczestnika, adres e – mail, jak również opis dostrzeżonej nieprawidłowości lub uzasadnienie zgłoszenia reklamacyjnego
- Organizator rozpatrzy reklamację w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty jej wpływu do Organizatora.
- O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony drogą e-mailową.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Program lojalnościowy przeznaczony jest tylko dla Klientów indywidualnych.
- Punkty przyporządkowane są do danego profilu klienta i nie można ich przenosić do innego profilu.
- Uzupełnieniem niniejszego Regulaminu jest regulamin Sklepu internetowego.
- W sprawach nieuregulowanych powyższymi regulaminami zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin obowiązuje od dnia 18.06.2021 r.