Wersje językowe
Darmowa dostawa
Promocja! Dostawa od 14,99 zł. Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 120,00 zł.

Pytania i odpowiedzi

Produkty Ocelio

1. Dla kogo są przeznaczone produkty marki Ocelio?

Oferta marki Ocelio skierowana jest do osób chorujących na celiakię, z nietolerancją glutenu oraz osób, które świadomie eliminują ten alergen z jadłospisu. Nasze produkty kierujemy również do osób, dla których niezwykle ważne jest bezpieczeństwo oraz najwyższa jakość użytych składników.

2. Dlaczego nasze produkty są bezpieczne?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były całkowicie bezpieczne, w szczególności dla osób chorujących na celiakię oraz alergików. W tym celu przeprowadzamy niezbędne badania wszystkich partii produktów, a także posiadamy wymagane certyfikaty, które świadczą o braku zawartości glutenu w naszych produktach.

3. Czy produkty Ocelio są odpowiednie dla wegetarian i wegan?

Tak, większość naszych produktów jest odpowiednia dla wegan i wegetarian. Ponadto, na każdym opakowaniu znajdują się odpowiednie oznaczenia w formie hasła, które wskazują najważniejsze cechy produktu.

4. Czy produkty Ocelio nie zawierają oleju palmowego?

Nie, produkty Ocelio nie zawierają oleju palmowego. W niektórych produktach stosujemy jedynie olej kokosowy lub olej słonecznikowy.

5. Czy w składzie produktów jest laktoza?

Laktozę zawierają jedynie batony proteinowe, w których składzie występuje mleko w proszku oraz polewa z mlecznej czekolady. Na produktach bez laktozy znajdują się odpowiednie oznaczenia w formie hasła.

6. Gdzie można znaleźć przepisy bezglutenowe stworzone przez markę?

Przepisy z wykorzystaniem naszych produktów znajdziecie na naszym blogu. Każdego miesiąca dodajemy przynajmniej jeden nowy przepis, który z pewnością będzie inspiracją w bezglutenowej diecie. Na naszym blogu znajdziecie również porady i ciekawostki dotyczące celiakii oraz produktów Gluten Free.

7. Czy nasze produkty zawierają surowce GMO?

Oferowane produkty nie są modyfikowane genetycznie. Wybierając nasze produkty możemy być pewni, że kupujemy żywność bez składników modyfikowanych genetycznie, ponieważ  spełniamy szereg wymogów wynikających z ustawy. Wolne od GMO są również certyfikowane produkty ekologiczne i organiczne.

8. Dlaczego w naszych produktach występuje guma guar, guma ksantanowa i hydroksypropylometyloceluloza i dlaczego nie należy się ich obawiać?

Zawarte w składzie produktów bezglutenowych substancje zagęszczające (guma guar, guma ksantanowa, hydroksypropylometyloceluloza) użyte są w celu zastąpienia glutenu. Dzięki nim możliwe jest uzyskanie w pieczywie porowatego, elastycznego miękiszu zbliżonego strukturą do chleba tradycyjnego, a w ciastkach odpowiedniej kruchości. Składniki te są zaliczane do błonnika, którego spożycie ma korzystne oddziaływanie na funkcje trawienne. Guma guar jest surowcem roślinnym, guma ksantanowa powstaje w naturalnym procesie fermentacji węglowodanów, natomiast hydroksypropylometyloceluloza pochodzi z celulozy.

9. Jak przechowywać produkty Ocelio?

Produkty Ocelio powinny być przechowywane w suchym, chłodnym i ciemnym miejscu. Nie powinno się ich zamrażać.

10. Jaki jest termin przydatności do spożycia i z czego wynika jego długość?

W zależności od produktów, produkty najlepiej spożywać od 9 (produkty raw i niektóre zawierające tłuszcze)  do 18 miesięcy (mieszanki piekarnicze) od daty produkcji.

Termin przydatności podany jest opakowaniu.

11. Jak po otwarciu przechowywać produkt?

Zgodnie z wytycznymi na opakowaniu.

 

Zamówienia


1. Jak można sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić na swoim koncie klienta lub wysyłając zapytanie na adres info@ocelio.pl podając nr zamówienia.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 48 godzin. Jednocześnie chcemy podkreślić, że dokładamy wszelkich starań aby przesyłki przyjęte do realizacji do godz. 16.00 danego dnia zostały doręczone w ciągu 24h.

3. Zawartość paczki nie zgadza się z zamówieniem. Co teraz?

Jeśli zawartość paczki nie zgadza się z Twoim zamówieniem, napisz do nas na adres: info@ocelio.pl. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość i zaproponujemy rozwiązanie.

4. Czy można złożyć zamówienie mailowo/telefonicznie?

Niestety nie ma takiej możliwość. Aby złożyć zamówienie należy tego dokonać za pośrednictwem sklepu zakładając konto lub dokonując zakupu bez rejestracji. W przypadku problemów prosimy o kontakt mailowy aby ktoś z naszych pracowników przesłał szczegółową instrukcję rozwiązania problemu, ewentualnie skontaktował się z Państwem

5. Ile kosztuje wysyłka?

Waga paczki Przelew/Płatność online Płatność
za pobraniem
do 15 kg (InPost Paczkomat)* 15,00 zł 18,00 zł
do 25 kg (kurier DPD) 17,00 zł 20,00 zł
do 25 kg (kurier UPS) 20,00 zł 23,00 zł
                                          *usługa dostępna wkrótce
 
Dostawy o wartości od 150,00 zł dostarczymy gratis, nie mniej istnieją w/w ograniczenia wagowe

 

6. Jak złożyć reklamację / zgłosić odstąpienie od umowy?

Reklamacje prosimy zgłaszać na adres info@ocelio.pl. Klient ma na to 14 dni od otrzymania zamówienia. W wiadomości prosimy o opis powodu reklamacji, podanie nr partii produktu (data przydatności) oraz zdjęcia produktu.

Jeśli opakowanie uległo uszkodzeniu w transporcie, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego opisującego uszkodzenie w obecności kuriera, a następnie przesłanie nam protokołu. Zajmiemy się dalszym postepowaniem reklamacyjnym.

Na rozpatrzenie reklamacji sprzedawca ma 14 dni.

 

7. Jak można zwrócić produkt?

Produkt należy odesłać na adres - ul. Przemysłowa 9, Kościerzyna - w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji/odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu produktu jest po stronie zwracającego.

8. Czy możliwe są wysyłki poza granice Polski?

W chwili obecnej nie są planowe wysyłki poza granice kraju.
W przypadku zainteresowania klientów z zagranicy, będziemy planować taką możliwość w przyszłości.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium